Monday, August 31, 2009

terima kaseh celcom

ari smlm telah tmt la sudah free kol yang diberikan celcom utk aku
terima kaseh kpd rkkn2 yang mengangkat kol aku..
lyn kerenah aku berckp wlpn kdg2 x de topik
mungkin sbb dah lama x jmpe..topic pon x de sgt..
speechless la kdg2..bab kate nab dah x de idea la tu!

tp rasa cam sronok la dpt berckp dgn kwn2 8pax sy ni..
bnyk la masa terisi dgn bergayoot ni!

tp rasa x puas ati tu ada gak la sbb alang2 ada free kol nak la gayut lama2..
ari last lak tu..
boley plak soh saya kol org laen..dia nak wat keje..dah tamau ckp dgn saya ckp jew la..
ni x..bg alasan bnyk2..
sedey tol la~
terasa pon ada...nak majuk la cmni..tp dye tah pasan o x aku ngha majuk dgn dye
waniey semakin jiwang kan kwn2!!

emmm
apa2 pon sayang qa eh silap..sayang la korg seme..thanxx k~

No comments: