Monday, August 24, 2009

19 already

ehem3!! erk..kenyang la
setelah sebulan ryehanah che rusli di lahirkan...
lahir la nur syafawani jamaludin ke dunia..
uwek3!!!

nak susu nah...
isk..ap saya merepek nih??

ok2...serius k...
saya telah menjejak kan umur 19tahun pada hari semalm..
yeah

mereka2 yang mengingati la bday aku ni ialah..treng teng3!!

yang nyanyi face to face
  1. hana(rumet kuh)

maxis

  1. bie2
  2. fawa
  3. lyn
  4. en.salleh
  5. mimie gemok
  6. tasha slim
  7. shazmir (classmate tiah dulu)
  8. lee sen chng..kamu ini
  9. my angah sayang
  10. kak nana
  11. sakiey
  12. zaty junior
  13. my bie sayang
  14. zura

celcom

  1. my along sayang
  2. bioh smart
  3. pah
  4. diba dobah nya ba
  5. cek nab (beliau wat saya cair)
  6. en.salleh (lagu sklai kot)
  7. dayah
  8. zakaria
  9. syafiq aiman (laaa)
  10. azie
  11. tiah tampan
  12. quek siew lun
  13. yus (same bday ngan aku)
  14. syakirah!
  15. fateha
  16. my mama sayang
  17. my dhe sayang
  18. piqa
  19. sara
  20. sidah

rye kol saya la~

saya gumbira dpt berkol2222 free bersama rakan3

saya cube tok tiru gaya penulisan rye di hari jadi

weeekkk

4 comments:

siketumbak said...

jiem tak wish ke??

saya la tasha slim

heheh

.waniey ninnie. said...

ahaa..jiem anta msg mok jew
soh aku kol dye!
ngade2 tau!

monkeyween said...

wei.aku wish gak

xtersenarai pon

adoi

ni nk marah ni

penat aku menjerit dr bilik

smpi ilang abes sore

grrr

.waniey ninnie. said...

ala ween~
marah lak!!
huhu.
sory,,
tahun dpn aku wat nama ko paling besar nye~