Friday, May 22, 2009

kebingungan

sprti seme org tau..result pspm duda kuar..skrg masa tok kemaskini fasa 2 upu...aku juga seprti kanak2 lpsan matrik yg laen..tatau nak amik kos ap..dan kat ne..dgn result aku yg tah pape 2..ad ke uni yg sggup amik aku as their student?

setelah membuat pertmbgan diri aku smlm kat the store..berat aku makin naek..isk..merapik suda..aku suda sbulat bola..make utm as my 1st choice..kos kejuruteraan mekanikal-pembuatan..cerita sebnar nak wat uTem as my 1st choicebut my a.ipar said..kolej uni o bekas kolej uni..degree x diiktraf oleh BEM..benarkah?aku suda kalot..tp disbbkn beliau seorg yg bpglamn.sb beliau juga adlah engineer..aku tawakal jew la..

tp uTem tsbt aku x tglkan..aku wat jd 2nd choice..kos kejuruteraan pembuatan..rye maaf..aku gak ajak ko masuk uTem..tp aku wat 2nd choice..tp x bermakna kite pat 1st choice kan...a.ipar aku gak kate..kejuruteraan mekanikal pembuatan n kejuruteraan pembuatan x jauh beza..mgkin lam 2 3 subjek jew..owh..seperti itu eh...a

tp sbnrnya aku paling mengharap kan USM la..sbb aku nak study kat situ..wlpn dari kecik memg aku nak msk UTM..aku harap aku n member2 aku pat la msuk u eh..

No comments: